Visszatértem

2008 január 3 at 11:58 du. Hozzászólás

Azt hittem tovább fogom bírni a Vistával. De rájöttem hogy nem. Iszonyatosan elegem volt belőle pár óra után, már a fejemet fogtam.
Van itthon egy Fedora 8-as (Linux) kiadásom, gondoltam csak jobb lehet mint egy winfos… hát, igazam lett, feltettem, és jobb volt. De ma tettem fel még az Ubuntut. Enélkül azt hiszem élni sem tudok, hiszen ennél jobb oprendszer – szvsz – nincs. Tehát újra írom majd a segítséget nektek.

Entry filed under: Hírek.

Néhány nap AcetoneISO2

Hozzászólás

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Bemutatkozás

Sziasztok! Gondoltam, már itt az ideje, hogy valami bemutatkozó szöveget is írjak, hogy mégis ki vagyok és miért is használok Linxut, és nem az Istenített Windows-t. Hát, a nevem Maraxush. Azért kezdtem el 1 évvel ezelőtt Linuxot használni, mert egyszerűen elegem lett a Windows-ból, hogy mindíg újra kell tenni, behal a rendszer, bejön a kék-halál, vírusok tömkelege van... Nem, én ezt nem bírtam már tovább idegekkel. Elkezdtem használni először az Ubuntu Linuxot. Azóta nagyon sok disztrót kipróbáltam már, Kubuntutól kezdve a Slackware-ig. Most jelenleg SUSE 11.0-t használok. Valószínűleg ezen már nem is fogok változtatni. Ha valakinek kérdése lenne, az keressen fel bátran e-mail-en, vagy akár jabber-en/gtalk-on! Ha tudok, segítek! =) E-mail/Jabber/GTalk: maraxush@gmail.com

Bejegyzések naptára

2008. január
h K s c p s v
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Lehet keresgélni ^^