Archive for 2008 január 14

Nexuiz

Ez egy igazán remek Q3 klón. Természetesen azt mondanom sem kell hogy kemény FPS játék. A minak kezdtem el vele komolyabban foglalkozni. Ami elsőre feltűnt az természetesen az igen komoly grafikai élmény amit nyújt. A textúrák remekül ki vannak dolgozva, a 3D-s megjelenítés kiváló. Talán a grafikai rész az egyetlen benne, ami egyedi, ez talán egy kisebb hátrány.
Hang szempontjából (is) eléggé koppintva van a Q3-ról. Sok “beszólás” is onnan való, illetve maga a hangstílus alig tér el. De ezt nem róhatjuk fel hátránynak, hiszen alapból azzal kezdtem hogy “Q3 klón” 🙂 .
Pályák szempontjából egyáltalán nem szűkölködik, az összes többi FPS-játék meghúzhatja magát emögött. Rengeteg van belőle, és egyik sem hasonlít még egy picit sem a másikra, főleg, ha leszedjük a map pack-ot hozzá, amiben plusz 35 új pályát vélünk felfedezni a másolgatás után. Ezek között találunk – természetesen – Q3 pályákat, de akad közöttük a Nexuiz alkotóitól hozzánk varázsolt temérdek újdonság is.
A játékmenet, hogy ne legyen még véletlenül se sok eltérés, Q3-ból lett lemásolva… micsoda változatosság 🙂 . De ennek ellenére érdemes játszani vele. A single player módba nem különösebben merültem bele – minek ha van multi 😉 -, de akinek kedvére van az vigye végig nyugodtan, garantálom hogy nem fog egyhamar végezni vele.
Fegyverek: hát, azt kell hogy mondjam, mint eddig is, minden fegyver a Q3-ból lett kopírozva, még ha nem is úgy néznek ki, ami természetes mert akkor elég komoly jogi csatározások vették volna kezdetüket, akkor is, ugyanazt tudják. De ezzel semmi baj. Az egyik kedvenc pályám single-ben – mert nem sokáig vittem el, hamar áttértem a netes játékra – talán az, amikor csak raksikkal “püffölhetjük” egymást ellenfeleinkkel. Igazán élvezetes, és gyors.
Mindent egybevetve csak tanácsolni tudom mindenkinek hogy töltse le, ezt Synaptic-ból, vagy éppen a hivatalos honlapról meg is teheti, és a map packot is ugyanonnan lehet leszedni. Itt pedig találtok még videót, és egy rakat képet, ha valaki kíváncsi lenne rá, mielőtt arra a komoly lépésre szánja el magát hogy nekirugaszkodik.

Jó szórakozást 😉 !

2008 január 14 at 12:27 du. 2 hozzászólás


Bemutatkozás

Sziasztok! Gondoltam, már itt az ideje, hogy valami bemutatkozó szöveget is írjak, hogy mégis ki vagyok és miért is használok Linxut, és nem az Istenített Windows-t. Hát, a nevem Maraxush. Azért kezdtem el 1 évvel ezelőtt Linuxot használni, mert egyszerűen elegem lett a Windows-ból, hogy mindíg újra kell tenni, behal a rendszer, bejön a kék-halál, vírusok tömkelege van... Nem, én ezt nem bírtam már tovább idegekkel. Elkezdtem használni először az Ubuntu Linuxot. Azóta nagyon sok disztrót kipróbáltam már, Kubuntutól kezdve a Slackware-ig. Most jelenleg SUSE 11.0-t használok. Valószínűleg ezen már nem is fogok változtatni. Ha valakinek kérdése lenne, az keressen fel bátran e-mail-en, vagy akár jabber-en/gtalk-on! Ha tudok, segítek! =) E-mail/Jabber/GTalk: maraxush@gmail.com

Bejegyzések naptára

2008. január
h K s c p s v
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Lehet keresgélni ^^