Archive for 2008 január 31

Urban Terror

Ez egy igazán ütős kis játék.
Eredetileg Quake 3-as mod volt, de mára már önálló játékká vált.
A játék maga arról szól, hogy menj, és ölj le minél több ellenfelet, tehát erősen FPS jellemzőkkel rendelkezik. Nem kíván magának egy atomerőművet. Nekem a 128 megás integrált intel kártyámmal elfut (a nagyobb pályákon is) 30FPS-sel. A kisebb pályákon akár 60-80FPS is előjön.
Q3-as motorral fut, és CS utánzat. Mondjuk nekem sokkal jobban tetszik mint a CS, már csak azért is mert a grafikája szebb.
Sokféle játékmód van benne, a CTF-től elkezdve a DM, TDM, Bomb stb stb…
Letölteni innen lehet. Akit érdekel, lesse meg, és garantálom hogy nem fogja letörölni utána 😉 .

2008 január 31 at 11:08 de. 1 hozzászólás


Bemutatkozás

Sziasztok! Gondoltam, már itt az ideje, hogy valami bemutatkozó szöveget is írjak, hogy mégis ki vagyok és miért is használok Linxut, és nem az Istenített Windows-t. Hát, a nevem Maraxush. Azért kezdtem el 1 évvel ezelőtt Linuxot használni, mert egyszerűen elegem lett a Windows-ból, hogy mindíg újra kell tenni, behal a rendszer, bejön a kék-halál, vírusok tömkelege van... Nem, én ezt nem bírtam már tovább idegekkel. Elkezdtem használni először az Ubuntu Linuxot. Azóta nagyon sok disztrót kipróbáltam már, Kubuntutól kezdve a Slackware-ig. Most jelenleg SUSE 11.0-t használok. Valószínűleg ezen már nem is fogok változtatni. Ha valakinek kérdése lenne, az keressen fel bátran e-mail-en, vagy akár jabber-en/gtalk-on! Ha tudok, segítek! =) E-mail/Jabber/GTalk: maraxush@gmail.com

Bejegyzések naptára

2008. január
h K s c p s v
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Lehet keresgélni ^^