Archive for 2008 január 24

CoD és CoDUO Linux alatt

Bizonyára sokakat zaklat az a tény, hogy vajon hogyan tudnák futtatni a Call of Duty-t és a kiegjét, a United Offensive-et. A megoldás nekem se tűnt egyszerűnek, de amikor először megcsináltam utána rájöttem hogy nem is nagy turpisság az egész.
Először is, természetesen szükségünk van a cédékre hozzá… Ez az alap 🙂 .
Na most, hogyha ez megvan, akkor le kell szednünk a sima CoD-hoz, illetve az UO-hoz a Loki installert. Tegyük be az első cd-t, majd terminál megnyitódik, és a következőket beírni (véletlenül se menjünk root-ba):
cd /home/felhasználónév/
sh call.of.duty_1.5-english.run
Ekkor elindul a telepítő… válasszuk ki hova akarjuk tenni, aztán indítsuk el a telepítést. Az végig megy, és utána ne bökjünk a startra. Kilépés, ellenőrizzük le a jogosultságokat, és ha esetleg nem lenne minden “olvasás és írás”-ra állítva akkor állítsuk be, és a “Fájl végrehajtásának engedélyezése programként” részt is pipáljuk ki, ha az másképp állítódna be.
Ezután Terminál újból: cd /home/felhazsnálónév/ahova_a_codot_tettük/  –> sh codsp vagy sh codmp
A United Offensive telepítése is pontosan ugyanígy történik.

2008 január 24 at 11:27 du. Hozzászólás


Bemutatkozás

Sziasztok! Gondoltam, már itt az ideje, hogy valami bemutatkozó szöveget is írjak, hogy mégis ki vagyok és miért is használok Linxut, és nem az Istenített Windows-t. Hát, a nevem Maraxush. Azért kezdtem el 1 évvel ezelőtt Linuxot használni, mert egyszerűen elegem lett a Windows-ból, hogy mindíg újra kell tenni, behal a rendszer, bejön a kék-halál, vírusok tömkelege van... Nem, én ezt nem bírtam már tovább idegekkel. Elkezdtem használni először az Ubuntu Linuxot. Azóta nagyon sok disztrót kipróbáltam már, Kubuntutól kezdve a Slackware-ig. Most jelenleg SUSE 11.0-t használok. Valószínűleg ezen már nem is fogok változtatni. Ha valakinek kérdése lenne, az keressen fel bátran e-mail-en, vagy akár jabber-en/gtalk-on! Ha tudok, segítek! =) E-mail/Jabber/GTalk: maraxush@gmail.com

Bejegyzések naptára

2008. január
h K s c p s v
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Lehet keresgélni ^^