The West

2009 január 11 at 10:28 de. Hozzászólás

Már egyszer írtam böngészőben játszható játékokról, most írok megint.
Pár hete találtam egy újat, gondoltam, először kipróbálom, mielőtt kiteszem. Nagyon bejött, teljesen eltérő az eddigiektől. A játék neve The West. Érdemes kipróbálni, és szerintem a név magáért beszél.
Rengeteg lehetőség van benne, és nagy jövőt látok a játékban, úgyhogy úgy döntöttem, a teszt időszakot megszüntetem ugyan, de folytatom a játékot ^^.

Reklámok

Entry filed under: Játékok. Tags: , , .

Yoono

Vélemény, hozzászólás?

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Bemutatkozás

Sziasztok! Gondoltam, már itt az ideje, hogy valami bemutatkozó szöveget is írjak, hogy mégis ki vagyok és miért is használok Linxut, és nem az Istenített Windows-t. Hát, a nevem Maraxush. Azért kezdtem el 1 évvel ezelőtt Linuxot használni, mert egyszerűen elegem lett a Windows-ból, hogy mindíg újra kell tenni, behal a rendszer, bejön a kék-halál, vírusok tömkelege van... Nem, én ezt nem bírtam már tovább idegekkel. Elkezdtem használni először az Ubuntu Linuxot. Azóta nagyon sok disztrót kipróbáltam már, Kubuntutól kezdve a Slackware-ig. Most jelenleg SUSE 11.0-t használok. Valószínűleg ezen már nem is fogok változtatni. Ha valakinek kérdése lenne, az keressen fel bátran e-mail-en, vagy akár jabber-en/gtalk-on! Ha tudok, segítek! =) E-mail/Jabber/GTalk: maraxush@gmail.com

Bejegyzések naptára

2009. január
h k s c p s v
« Sze    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Lehet keresgélni ^^


