Újítások II.

2008 szeptember 13 at 12:19 du. 3 hozzászólás

Na, az előző postom egy kicsit zavaros lett, elnézést, csak tele vagyok ötletekkel és gondolatokkal. Tehát, ezt azért írom most, hogy kicsit kitisztítsam a dolgokat.
Új célt is kitűztem a meglévő mellé. Most már nem csak azért vezetem ezt az oldalt, hogy segítséget nyújtsak másoknak a problémák megoldásában, hanem azért is, hogy új ‘júzereket’ faragjak, megismertessem másokkal a Linuxot (legfőképpen az Ubuntut), olyanokkal, akiknek eddig nem volt hozzá szerencséjük. Szeretném, hogyha az embereknek megváltozna a látásmódja a Linuxról. Hogy, nem csak olyan létezik a világon, ami ‘konzol-fejűeknek’ való, hanem annál sokkal egyszerűbb is. Egyik barátom, linuxman oldalán olvastam régen egy olyan bejegyzést, hogy a Linux nem Windows. Na, ebben nagyon is nagy igazság van, viszont, ma már akármikor helyettesíthetjük (ha valakinek erre van igénye) nagyon könnyen.
Nos, akkor rá is térek a lényegre. 2 emberkét szeretnék felvenni, első lépésben. Egy társ-szerkesztőt, és egy olyat, akinek sok szabadideje van, és tud a neten nézegetni új hírek, cikkek után. A jelentkezéseket várnám a maraxush@darkdna.net e-mail címre, vagy jelentkezni lehet akár jabberen is (e-mail címem a jabber címem is), ill. MSN-en, a maraxush@gmail.com-on.
Remélem, lesznek vállalkozó szellemű fiatalemberek (vagy hölgyek =)), akik szívesen betöltenék ezt a két helyet. A ‘munka’ hosszú távra szólna, és későbbiekben komoly feladatokat vonna maguk után. Ezeket egyenlőre még nem mondanám el, mert nem tisztultak ki kellően a jövőbeli elképzeléseim. Amint meglesznek a kollégák, és a szervezés is olyan szinten lesz, máris leírom a dolgokat.
Sziasztok, várom a leveleiteket!

Entry filed under: Hírek. Tags: , , , , , , , , , , , , , , .

Újítások Jabber

3 hozzászólás Add your own

  • 1. evenorbi  |  2008 szeptember 14 - 10:44 de.

    Hírekhez én ajánlom az RSS-t, az egyik legnagyobb találmány a kerék óta. 🙂

    Én nemrég raktam ki a blogomra oldalt, hogy miket olvasok szabad szoftverrel kapcsolatban, de ezeken kívül is van számtalan oldal.

    Nemrég én is gondoltam egy nagyobb oldalra, amelyben lehetne híreket gyűjteni, kicsit közelebb hozni ezt a világot nem csak technikailag (hogyanok, tippek, ilyesmi), hanem ideológiailag is (25 éves a GNU, ami nélkül a Linux még mindig csak egy kernel lenne, vagy éppen a Microsoft legújabb garázdálkodásai).

  • 2. egy tisztelod  |  2008 szeptember 14 - 12:11 du.

    Te ez a linux mekkora egy eletcel lehet

  • 3. maraxush  |  2008 szeptember 14 - 1:44 du.

    Hmmm… mert? 🙂 Szerintem amit Lengyelországban csináltak – hasonló akció, mint amit én szeretnék összehozni -, azzal nem hogy nincsen semmi gond, hanem még jó is. Legalább, ha 10%-a a júzereknek elkezd érdeklődni a Linux után, akkor máris elértem valamit, hogy ez a nyomorék állam ne tegye ‘egyeduralkodóvá’ a hülye Microsoftot :)….
    Miért, te mit gondolsz erről?

Vélemény, hozzászólás?

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Bemutatkozás

Sziasztok! Gondoltam, már itt az ideje, hogy valami bemutatkozó szöveget is írjak, hogy mégis ki vagyok és miért is használok Linxut, és nem az Istenített Windows-t. Hát, a nevem Maraxush. Azért kezdtem el 1 évvel ezelőtt Linuxot használni, mert egyszerűen elegem lett a Windows-ból, hogy mindíg újra kell tenni, behal a rendszer, bejön a kék-halál, vírusok tömkelege van... Nem, én ezt nem bírtam már tovább idegekkel. Elkezdtem használni először az Ubuntu Linuxot. Azóta nagyon sok disztrót kipróbáltam már, Kubuntutól kezdve a Slackware-ig. Most jelenleg SUSE 11.0-t használok. Valószínűleg ezen már nem is fogok változtatni. Ha valakinek kérdése lenne, az keressen fel bátran e-mail-en, vagy akár jabber-en/gtalk-on! Ha tudok, segítek! =) E-mail/Jabber/GTalk: maraxush@gmail.com

Bejegyzések naptára

2008. szeptember
h k s c p s v
« Júl   jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Lehet keresgélni ^^


