Epson Stylus DX4400 scanner rész

2008 szeptember 11 at 4:53 du. 2 hozzászólás

Én csak azt tudom tanácsolni, hogy ne vegyetek ilyen nyomtató-scannert. Nagyon rossz, szinte beállíthatatlan a scanner része Linuxon. 2 órát szenvedtem vele, és csak akkor is annyit értem el, hogy tovább koptattam a lapostoppom billentyűzetét a terminálozgatás miatt. Egyszóval: nem ér semmit…
Amint lesz alkalmam, veszek egy HP nyomtató-scannert. Annak legalább nagyon jó a támogatása. Ennyi =).

Entry filed under: Hírek. Tags: , , , , , , , , .

Beryl Emerald gondok Ubuntuban Újítások

2 hozzászólás Add your own

  • 1. evenorbi  |  2008 szeptember 11 - 7:46 du.

    Gimp-ben próbáltál scannelni vele?

  • 2. maraxush  |  2008 szeptember 11 - 10:07 du.

    Nem, azzal még nem, de feleslegesnek találom, mert egyszerűen semmit nem ér ez a nyomtató… sajnos egyáltalán nem támogatja… az egyel ezelőttit, és az egyel ezutánival semmi gondja, még beépített driver is van rá, de ebben éppen nincsen… remek 🙂

Vélemény, hozzászólás?

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Bemutatkozás

Sziasztok! Gondoltam, már itt az ideje, hogy valami bemutatkozó szöveget is írjak, hogy mégis ki vagyok és miért is használok Linxut, és nem az Istenített Windows-t. Hát, a nevem Maraxush. Azért kezdtem el 1 évvel ezelőtt Linuxot használni, mert egyszerűen elegem lett a Windows-ból, hogy mindíg újra kell tenni, behal a rendszer, bejön a kék-halál, vírusok tömkelege van... Nem, én ezt nem bírtam már tovább idegekkel. Elkezdtem használni először az Ubuntu Linuxot. Azóta nagyon sok disztrót kipróbáltam már, Kubuntutól kezdve a Slackware-ig. Most jelenleg SUSE 11.0-t használok. Valószínűleg ezen már nem is fogok változtatni. Ha valakinek kérdése lenne, az keressen fel bátran e-mail-en, vagy akár jabber-en/gtalk-on! Ha tudok, segítek! =) E-mail/Jabber/GTalk: maraxush@gmail.com

Bejegyzések naptára

2008. szeptember
h k s c p s v
« Júl   jan »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Lehet keresgélni ^^


